Bus Outdoor oglašavanje od ove godine i u Hrvatskoj!

Kao pobjednici javnog tendera dobili smo ugovor na period od pet godina za zakup i brendiranje javnih površina vozila ZET-a u Zagrebu.

Info Media Group, kao ekskluzivni outdoor provajder koji nudi usluge oglašavanja na vozilima javnog gradskog saobraćaja (tramvaji, autobusi i trolejbusi) na najfekventnijim gradskim linijama saobraćanja u Bosni i Hercegovini od 2005. godine,  u Srbiji od 2015. i  Crnoj Gori od 2019. godine, od ove godine istu uslugu nudi i u Hrvatskoj.

Prethodna godina usljed pandemije bila je veoma izazovna za poslovanje, kao nijedna do sada, ali smo uz kvalitetnu reorganizaciju fokusa i načina rada uspjeli prilagoditi se novonastaloj situaciji, te na taj način amortizovati ukupno ostvareni poslovni rezultat na kraju godine. Indikatori za prva dva kvartala ove godine pokazuju trendove rasta ulaganja u naš medij, poredeći sa prethodnom godinom, te očekujemo da će i do kraja godine trendovi ulaganja biti na istom ili višem nivou”, kazao je Bojan Zorić, direktor prodaje za BiH Info Media Group.

Danas ovu grupaciju čini šest kompanija u četiri zemlje, sa preko 100 zaposlenih, a fokus poslovanja im je na uslugama marketinga, oglašavanja i tržišnog komuniciranja u Adria regiji. Konstantno ulaganje u istraživanje i analizu omogućava im uvid u strukturu i navike ciljne populacije, te im daje informaciju o tome kako pristupiti ciljnoj populaciji putem naših medija, uz maksimalnu isplativost i povrat uloženih sredstava.

Od većih projekata u ovoj godini izdvojili bismo početak poslovanja na tržištu Hrvatske (greenfield investicija, Bus Advertising), gdje smo kao pobjednici javnog tendera dobili ugovor na period od pet godina za zakup i brendiranje javnih površina vozila ZET-a u Zagrebu”, kazao je Zorić.

Za naredni period Info Media Group ima u planu završetak procesa implementacije novih digitalnih medija u unutrašnjosti vozila javnog gradskog saobraćaja, nova ulaganja u istraživanje tržišta korisnika JGS i primijećenosti reklamnih medija, a planiraju i izlazak na nova tržišta u skladu sa strategijom razvoja kompanije.

Izvor : https://wirepn.poslovnenovine.ba/