BUS INDOOR DIGITAL

BUS INDOOR DIGITAL

Digitalno je popularno

Digitalno vanjsko oglašavanje, poznato kao Digital Out-Of-Home ili DOOH oglašavanje, doživljava izuzetnu popularnost zbog mogućnosti targetiranja publike u pokretu. Ova vrsta oglašavanja ne samo da povećava brand awareness, već direktno potiče na akciju, stvarajući tako nove potencijalne kupce.

Nezaboravno iskustvo

Naša inovativna platforma, Bus Indoor Digital, pruža novo i nezaboravno iskustvo putovanja korisnicima gradskog prevoza, obezbjeđujući dnevnu dozu zabave i informacija u realnom vremenu, tokom njihove svakodnevne vožnje. Pored reklama, putnici mogu pratiti lokalne vijesti, sportske vijesti, najavu kulturnih dešavanja, vremensku prognozu itd.

Najefikasniji DOOH medij

Prema istraživanju, Bus Indoor Digital ostvaruje dnevni reach od 88% među korisnicima gradskog prevoza, čineći ga tako jednim od najefikasnijih DOOH medija. Bitna prednost BUS oglašavanja leži u činjenici da je prisutan baš tamo gdje su ljudi – u gradskom prevozu.

Više od 400 displeja u ponudi

U Bosni i Hercegovini, na raspolaganju imamo više od 400 displeja, raspoređenih unutar 100 najfrekventnijih vozila gradskog prevoza (autobusi, tramvaji, trolejbusi) u 7 najvećih gradova: Sarajevo, Banja Luka, Mostar, Tuzla, Zenica, Bijeljina, Brčko.

PLANIRATE KAMPANJU?

Kontaktirajte nas već danas i dozvolite da zajedno ostvarimo izvanredne rezultate.

Jedan krug po gradu,
i svi Vas znaju!

Već 20 godina uspješno povezujemo klijente i brendove sa potrošačima! Naša predanost ostvarivanju izvanrednih rezultata i izgradnji dugoročnih partnerstava dodatno je potvrđena kroz više od 50.000 uspješno realizovanih kampanja.