BUS Outdoor brendiranje
Brendiranje spoljašnjosti vozila JGS (autobus, tramvaj, trolejbus) – limene i staklene površine.
Info Media Group je osnovana 2004. godine. Danas, to je grupacija koju čini 6 firmi, sa preko 100 zaposlenih, a fokus poslovanja je na uslugama marketinga, oglašavanja i tržišnog komuniciranja na teritoriji Bosne i Hercegovine i Adria regije.
Vjerujemo da je jedna kompanija uspješna i jaka samo onoliko koliko su uspješni i zaposleni koji rade u toj kompaniji. Zato veliku pažnju polažemo upravo na odabir zaposlenih unutar naše grupacije stvarajući tako ambijent koje potiče kreativnost, nove ideje i nagrađuje poslovne uspjehe.
Info Media Group je tržišni lider u Bosni i Hercegovini u oblasti vanjskog oglašavanja (Out of Home, OOH) na reklamnim površinama velikog formata i jedini provajder usluge oglašavanja na vozilima javnog gradskog prevoza (JGP) – tzv. BUS Advertising.
Putem mreže reklamnih površina dolazimo svakodnevno do više od 1.000.000 ljudi u pokretu u cijeloj BiH (više od 25% ukupnog stanovništva!) koji putuju javnim gradskim prevozom i kreću se urbanim gradskim sredinama, te nudimo oglašivačima mogućnost komunikacije uz garantovano veliki doseg i duži kontakt ciljne populacije sa reklamnom porukom.
Brendiranje spoljašnjosti vozila JGS (autobus, tramvaj, trolejbus) – limene i staklene površine.
Brendiranje unutrašnjosti vozila JGS (autobus, tramvaj, trolejbus) – pod, plafon, sjedalice, stakla, itd.
Reklamni plakati dimenzija 60x30cm u unutrašnjosti vozila JGS (autobus, tramvaj, trolejbus) – Backlight (sa pozadinskim LED osvjetljenjem) i Standard (bez osvjetljenja)
Sampling; Zakup dnevne vožnje; Free WiFi Internet; Bluetooth; Realizacija osmišljenog programa unutar vozila JGS; itd.
Reklamne površine velikog formata (preko 50m2) na zidovima i krovovima stambenih zgrada u urbanim gradskim sredinama.
Walking Board, Billboard, Citylight, Megaboard, Banderole, itd.
Posjedujemo veliki broj urbanih reklamnih površina na najfrekventnijim lokacijama i najfrekventnijim linijama JGP, uz teritorijalnu pokrivenost najvećih gradova u BiH – Sarajevo, Banja Luka, Mostar, Tuzla, Bijeljina, Zenica, Brčko, itd.
Konstantno ulaganje u istraživanje i analizu omogućava nam uvid u strukturu i navike ciljne populacije, te nam daje informaciju kako pristupiti ciljnoj populaciji putem naših medija, uz maksimalnu isplativost i povrat uloženih sredstava.
Cilj nam je omogućiti pravu vrijednost vanjskog oglašavanja kao urbanog medija, zadovoljavajući pritom komunikacijske potrebe oglašivača i očekivanja građana po pitanju estetike i funkcionalnosti.
Naša vizija je biti provajder broj jedan u oblasti vanjskog oglašavanja i komunikaciji sa urbanom populacijom na nivou Adria regije, uz profesionalan pristup, operativnu izvrsnost i izgradnju kvalitetnih odnosa sa našim klijentima u svim segmentima poslovanja.