Za klijenta Marbo u svrhu promocije nagradne kampanje “Svaki dan ima bolji ukus uz CHIPSY osmijeh, brendirali smo spoljašnjost više vozila javnog gradskog prevoza u više gradova.
CHIPSY - Svaki dan ima bolji ukus uz osmijeh
01.2.2017. godine

Info Media Group - CHIPSY, BUS Outdoor Advertising, 02-2017 (1)

Info Media Group - CHIPSY, BUS Outdoor Advertising, 02-2017 (7)

Info Media Group - CHIPSY, BUS Outdoor Advertising, 02-2017 (2)

Info Media Group - CHIPSY, BUS Outdoor Advertising, 02-2017 (4)

Info Media Group - CHIPSY, BUS Outdoor Advertising, 02-2017 (5)

Info Media Group - CHIPSY, BUS Outdoor Advertising, 02-2017 (6)

Info Media Group - CHIPSY, BUS Outdoor Advertising, 02-2017 (3)

Info Media Group - CHIPSY, BUS Outdoor Advertising, 02-2017 (8)

Info Media Group - CHIPSY, BUS Outdoor Advertising, 02-2017 (9)

Info Media Group - CHIPSY, BUS Outdoor Advertising, 02-2017 (10)

Info Media Group - CHIPSY, BUS Outdoor Advertising, 02-2017 (11)

Info Media Group - CHIPSY, BUS Outdoor Advertising, 02-2017 (12)
Počela je nagradna kampanja Svaki dan ima bolji ukus uz Chipsy osmijeh. Kao dio kampanje pokrenute sa idejom da svaki dan ima bolji ukus uz osmeh, lansirane su i nove kesice sa osmijesima ali i dalje omiljenim čipsom, koje su ujedno i rekvizit za dijeljenje osmijeha i pravljenje selfija.
CHIPSY – Svaki dan ima bolji ukus uz osmijeh
Više informacija: www.chipsy.ba